استاندارد از دیالیز برای بیماران مبتلا به FSGS چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

استاندارد از دیالیز برای بیماران مبتلا به FSGS چیست

سلام، دکتر. من به عنوان FSGS تشخیص داده شده است. من ادرار پروتئین و تورم. کراتینین من 3.2 است. آیا من نیاز به دیالیز؟ استاندارد دیالیز چیست؟ آیا من می توانم دیالیز جلوگیری از؟
معمولا، که آیا این بیماران باید دیالیز را یا نه بر سطح کراتینین است. علاوه بر، علائم بیماران خواهد شد به دیالیز مربوط می شود. در بسیاری از کشورها، اگر کراتینین می رسد تا 5.1umol / L، دکتر بیماران انجام دیالیز نشان می دهد. اما، اگر بیماران از علائم جدی رنج می برند نیست، آنها هنوز هم می تواند دیالیز را شروع کنید.
FSGS (فوکال سگمنتال گلومرول اسکلروزیس) معنی برخی از گلومرول های کلیه آسیب دیده است، و کلیه قادر به نگه کار خود را برای از بین بردن از چیزهای غیر ضروری از بدن است.
بر اساس وضعیت بیماری خود را، شما در یک زمان کلیدی هستند. از یک طرف، شما باید بیشتر احتمال دارد به بازگشت به یک زندگی عادی. از سوی دیگر، آن را به نارسایی کلیه به سرعت و بدون هر گونه اعلامیه و درمان معتبر را توسعه دهد.
در حالی که تحقیق یا در نظر گرفتن درمان موثر، بیماران قرار است به رژیم غذایی خوبی برنامه ریزی، استراحت خوب، ورزش معتدل و دیگر عادات زندگی سالم است. این سودمند است که برای بیماران برای محافظت از کلیه از آسیب بیشتر.
با توجه به گزارش های بالینی، زمانی که عملکرد کلیه زیر 15٪ به کاهش می یابد، بیماران نیاز به دیالیز. علاوه بر این، زمانی که عملکرد کلیه می رود تا 30٪، بیماران می توانند دیالیز خودداری می کنند.
درمان برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز چیست؟
طب چینی حاوی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سم از بین بردن درمانی، پا حمام، فتیلهگذاری، طب سوزنی، سلول های بنیادی، و غیره قادر به کمک به بیماران تمیز کردن سموم و تعمیر کلیه بیماری به تدریج است.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد GSGS یا interesed در درمان برای جلوگیری از دیالیز، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال موقعیت بیماری خود را به ما. ما شرایط خود را تجزیه و تحلیل و انجام بهترین خود را به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: